ANONYMOUS، مدافع حقوق بشر

 به گزارش اهوا از فارس، هکرهای گروه ناشناس به وب سایت یک موسسه حقوقی که دفاع از یک سرباز آمریکایی قاتل غیر نظامیان در عراق را بر عهده گرفته بود، حمله کردند.

 

این هکرها اعلام کردند وب سایت موسسه "Puckett & Faraj PLLC" را هک کرده و موفق شدند بیش از 3 گیگابایت اطلاعات مربوط به ایمیل ها، فاکس‌ها، تعاملات مالی و ... را از این شرکت سرقت کنند.

 

این سرباز آمریکایی که به علت کشتار بی دلیل غیرنظامیان عراقی در حدیثه عراق تحت پیگرد قرار گرفته از جمله نمونه های بارز جنایات نظامیان آمریکایی در عراق است.

 

هکرهای ناشناس وعده داده اند که به زودی این اسناد را در فضای مجازی منتشر کرده و در دسترس عموم قرار می دهند. گروهبان "فرانک واتریچ" تفنگدار نیروی دریایی آمریکا متهم به قتل بی دلیل 24 غیرنظامی عراقی در عراق در سال 2005 است.


 

وی به همین علت در ابتدا به سه ماه حبس، تنزل رتبه و کاهش حقوق محکوم شد. سبک بودن حکم صادره و عدم تناسب آن با جرم باعث اعتراض شدید عمومی شد.

 

هکرهای ناشناس هم می گویند اقدامات شرکت حقوقی یاد شده را بر صدور این حکم سبک تاثیرگذار می دانند و به همین علت وب سایت آن را برای مدتی از دسترس خارج کردند.

 

به اعتقاد آن‌ها انتشار اسناد این دادگاه به افکار عمومی امکان می دهد تا در مورد واقعیت بهتر قضاوت کنند.






تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی